前晚一下時運低,唔覺意看到這個無記頒獎典禮。

其實一時的不幸,實在不應讓它延續下去,但我又「抵唔住頸」,死都繼續看下去,看到我一吐子氣。(啲人真係犯賤,明知係公仔箱圍威喂都要跟人家認真)

我知,每個頒獎禮都不會公平的:新城是豬肉獎滿溢;港台無端端去科學園吹風,但除不掉土氣;疑似公允的叱吒都無可能唔偏私啦。之不過,呢個十大勁歌,真是偏到離晒大譜,以下是我個人看完,最想砸爛電視之最: 

  


一、鄭融的《K歌之后》攞金曲,金曲的定義是甚麼?

二、每年「最受歡迎新人獎」我都唔係好知邊個打邊個架喇,但明明今年有好多更出息的新人,點解會係呢幾個攞?!唔通邀請黎明做嘉賓,要有等價交換?

三、全晚唔計英皇(包括林峯)、東亞泛濫,我仲要忍受巨聲、陳奐仁(+沒出現的MC JIN)出現無數次,OMG~~(我不討厭陳奐仁,佢上台很搞笑,但上太多了吧?!) 

四、下年可唔可以唔好頒合唱歌獎?有乜Q用呀! 

五、衛蘭、JW合唱的《男人信什麼》得「金曲金獎」,我即刻心諗:這個頒獎禮算甚麼?它把觀眾當甚麼?你把歷屆「金曲金獎」的「金曲」當成甚麼?

 

 

我知,唔好睇咪無鬼睇囉,又要鬧!!但我都有付出的,我TIME CONSUMING更加係補唔返,打埋呢篇嘢都好嘥我時間,但我真係唔鬧唔舒服。

上年林峯攞亞太區已經被噓爆,點知無記仲可以再接再厲……錯,係變本加厲! 

最到咁無說服力,你不如唔好搞啦!! 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    foodteam123 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()